Honna Lightning
 

Szállítás, fizetés és egyéb információk, gyakran ismételt kérdések

 

Milyen módon adhatom le a rendelésemet?

Amennyiben Ön viszonteladó partnerünk, a lámpákat megrendelheti a rendeles@honna.hu email-címen, vagy jóváhagyott regisztrációt követően a weboldalon keresztül.

 

Vásárolhatok e magánszemélyként?

A Honna Lighting Kft. kizárólag nagykereskedelmi tevékenységet folytat, a válasz tehát, nem. Ha Ön magánszemély, kérjük, látogasson el a www.lampacenter.hu kiskereskedelmi oldalra, a Horányi Lámpacenter bármelyik bemutatótermébe, vagy keresse az Önhöz legközelebb eső viszonteladó partnerünket a „Partnereink” menüpontban.

 

Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?

Új viszonteladó partnerek esetében az első rendelést kizárólag előreutalással, vagy utánvéttel tudjuk teljesíteni. Ezután van lehetőség átutalással fizetni, 8 napos fizetési határidővel.

Ennél hosszabb fizetési határidőt kizárólag egyedi megállapodás alapján tudunk biztosítani bizonyos feltételek teljesülése esetén.

 

Ha megrendelem, mikor kapom meg a terméket?

A termékek általános beérkezési ideje 1-2 héten belül várható, bizonyos termékek esetén 3-4 hét. A szállítás várható időpontjáról e-mailben fog visszaigazolást kapni a megrendelést követően 1-2 munkanapon belül. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon a futárszolgálat kézbesíti a vásárlónak.

 

Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?

A szállítás abban az esetben díjmentes, ha a vásárlás összege meghaladja a nettó 20 000 Ft-ot. Ha a rendelés nem haladja meg ezt az összeget, a kiszállítás díja nettó 1 500 Ft. 

 

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?

Nem. Kizárólag akkor értesítjük, ha valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni a rendelés visszaigazoláson vállalt határidőre a szállítást. 

 

Hogyan kapom meg a számlát?

 A számlát minden esetben a termékekkel együtt küldjük a csomagolás külső részén, vagy a csomagoláson belül. 

 

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?

A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be és Ön szeretne részszállítást kérni, természetesen van rá mód és ennek nincs többlet költsége. Csak annyit kell tennie, hogy jelzi kollégáink felé telefonon vagy e-mailben. 

 

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?

A gyártó minden termékére garanciát vállal, amit a számla ellenében tudunk érvényesíteni!

 

Mi történik, ha nem érkezett meg időben a termék?

Ha nem tudjuk teljesíteni a megrendelést a vállalt határidőre, akkor mi mindenképp keressük Önt. Ha ez esetleg mégsem történne meg, kérjük, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy e-mailben. Ügyintézéshez kérjük, készítse elő a megrendelés visszaigazolását. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet e-mailben visszajelzést illetve visszahívást.

 

Rendelhető-e a lámpákhoz búra vagy alkatrész?

Az általunk forgalmazott termékekhez többnyire tudunk beszerezni búrát, illetve néhány alkatrészt. Csak abban az esetben nem tudjuk Önnek biztosítani, ha a gyártói cég már nem forgalmazza/gyártja az adott terméket, vagy amennyiben az adott alkatrészt a gyártó külön nem értékesíti. Ezen alkatrész/tartozék igények a web áruházon keresztül nem rögzíthetőek. Amennyiben búrára vagy egyéb alkatrészre van szüksége, kérjük, írjon egy e-mailt a termék pontos cikkszámával és az alkatrész/búra leírásával. Kollégáink felveszik a kapcsolatot a gyártóval/forgalmazóval. Ezután megválaszolják Önnek az e-mailt a termék elérhetőségével és árával.

 

Mi a teendőm, ha a termék törötten, sérülten érkezik?

Ebben az esetben kérjük 3 munkanapon belül, e-mailben kitöltve jutassa el nekünk a reklamacio@honna.hu e-mail címre „Reklamációs jegyzőkönyvet”, melyet itt talál.

 

Mi a vásárlás menete?

1. A kiválasztott termék kosárba helyezése

A megvásárolni kívánt lámpa mellett a mennyiség beírása után a kis kosárra kattintással helyezheti a kosárba a terméket. A kosár tartalmát jobb oldalon is látja. További termékeket a termékkategóriákon vagy a keresőn keresztül tud kiválasztani és a fent leírt módon a kosárba tenni. Ha minden rendelni kívánt terméket a kosárba helyezett, akkor folytathatja a vásárlást a baloldalon lévő Kosár menüpontra kattintással. Itt változtathat a rendelt lámpák mennyiségén,  illetve a sor végén lévő X-re kattintva kiveheti azt a kosárból.  A piros X megnyomásával az összes terméket kiveheti a kosárból. 

2. Számlázási adatok

Fizetési mód alatt választhatja ki, hogy átutalással, előre utalással, vagy utánvéttel szeretne fizetni. Szállításai mód alatt választhatja ki, hogy futárszolgálat szállítsa ki a megrendelt lámpákat a megadott címre vagy Ön szeretné személyesen átvenni szegedi központunkban.

 

Nettó 20 000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás az ország egész területén ingyenes! Ennél alacsonyabb összegű rendelés esetén nettó 1 500 Ft szállítási költséget számítunk fel.

A számlázási adatok kitöltésekor a csillaggal jelöltek kitöltése kötelező.

További üzeneteit, kérdéseit a Megjegyzés ablakba írhatja meg nekünk.

3. Rendelés véglegesítése

Rendelését a Megrendelem gombra kattintva véglegesítheti. Adatbeviteli hibák javítására addig van lehetőség, amíg nem küldi el a rendelését. A rendelés leadását követően az automatikus visszaigazolásban ellenőrizheti adatait és jelezheti felénk, ha hibát észlel.

4. Rendelés feldolgozása, szállítási határidő

 

Megrendelését számítógépes rendszerünk azonnal fogadja, melyről e-mailben értesítést küldünk. Ezen az értesítésen még nem szerepel a várható szállítási időpont, de lehetősége van még egyszer ellenőrizni a megrendelés adatait. A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetében általában 1-2 munkanap, ellenkező esetben 1-2 hét, bizonyos termékek esetén 3-4 hét.

 

A megrendelés feldolgozása után 1-2 munkanapon belül e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek a megrendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Ha a szállítási határidő Önnek nem megfelelő, a megrendelését módosíthatja. Bizonyos esetekben kérhet rész-szállítást, vagyis azt hogy a raktáron lévő lámpákat szállítsuk ki azonnal, amelyekre pedig várni kell, azokat egy későbbi időpontban.

Amikor minden megrendelt lámpa megérkezett, összeállítjuk Önnek a megrendelését. A számlát kiállítjuk, és a csomagolásba, vagy a csomagoláson kívülre helyezzük el. 

5. Rendelés kiszállítása 

Cégünk a GLS futárszolgálattal juttatja el Önhöz a megrendelését a beérkezést követő munkanapon.

 

Átutaláshoz a számlaszámunk:

OTP Bank: 11746012-24670377-00000000

A közlemény rovatba kérjük, tüntesse fel a számlaszámot.

Tisztelt Látogató!

Webshopunkban kizárólag nagykereskedelmi, viszonteladó partnereket szolgálunk ki. Amennyiben magánszemélyként kíván vásárolni, tekintse meg "Partnereink" menüpontunkat itt.

Amennyiben viszonteladó partnerünk kíván lenni, kérjük kattintson ide.

Tisztelt Látogató!

Webshopunkban kizárólag nagykereskedelmi, viszonteladó partnereket szolgálunk ki. Amennyiben magánszemélyként kíván vásárolni, tekintse meg "Partnereink" menüpontunkat itt.